.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنگ قدرت در بهشهر و به آتش کشیده شدن یک فروشگاه!
درگیری گروهی برای اثبات قدرت در بهشهر به آتش زدن یک فروشگاه ختم شد.

به گزارش شمال نیوز، روز گذشته، درگیری بین دو فرد، به آتش زدن یک فروشگاه موبایل در بهشهر ختم شد. 
 
این دو فرد که به نظر می‌رسد دو گروه بودند، روز قبل به دلیل یک پرونده قضایی در دادگستری بهشهر حضور پیدا کردند که بعد از خروج از دادگاه، مقابل ساختمان دادگستری این شهرستان با یکدیگر درگیر شدند. 
 
این درگیری گروهی به استفاده از سلاح سرد انجامید و در پی آن دو نفر مصدوم شدند و نهایتاً یک گروه از این افراد به دفتر دادستان بهشهر پناه بردند. 
 
در ادامه این درگیری که به گفته یک منبع آگاه جنگ قدرت بین دو گروه برای ثابت کردن برتری بوده، طرف مقابل نزاع یک فروشگاه مغازه که متعلق به یکی از افراد مرتبط با درگیری بوده را به آتش کشیده و متوارى شدند كه با شگردهاى قضايى انتظامى در خارج از شهر بازداشت شدند. 
 
در پی این اتفاقات نیز دادستان بهشهر اعلام کرد با این اراذل‌ و اوباش و همه‌کسانی که امنیت شهر را به خطر می‌اندازند به اشد مجازات برخورد می‌شود. 
 
بازجویی از این افراد توسط مأموران نیروی انتظامی تا ساعت 3 بامداد شب گذشته ادامه داشت و پرونده آنها توسط دادستان بهشهر در حال پیگیری است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 آذر 1395
برخورد شدید می شود اگر فامیل برخی ها درنیایند و وساطت ها و... پیش نیاید
مهدی رجبی 22 آذر 1395
نمیدونم چنین دیوانه هایی رو چرا توی شهر اجازه میدن بمونن نمیدونم حق اینا کمتراز قتل نباید باشه حکم استفاده از سلاح سرد باید اعدام باشه اگه قانون ما همیشه محکم باشه ما شاهد چنین وضعیت تاسف باری توی شهرمون نیستیم .چرا وقتی این موضوع پیش اومده سریعا همه پرسنل نیروی انتظامی موضوع رو جدی گرفتن؟ چرا اخه؟ حتما باید همچین موضوعاتی روفقط باید با شدت برخورد کرد؟ فروش مواد مخدر چی؟ دزدی چی؟ اربده کشی چی؟ باید همه ما چه مردم وچه مسئولین به شدت باهنجار شکنان برخورد کنیم
رجبی 22 آذر 1395
انتظار ما مردم از مسئولین.برخورد تمام و باشدت با هنجار شکنان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.